x

Contacteaza-ne!



Program: Luni - Vineri: 08:30 - 17:30

Te contactam noi?

Tot ce trebuie sa faci este sa completezi campurile de mai jos.

Nume:
Telefon (074-123-4567)*:


Vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre expertul nostru
CronoLogistik - aplicatie de management livrari si receptie marfa Mareste

CronoLogistik - aplicatie de management livrari si receptie marfa

Nou

CronoLogistik este o aplicatie software destinata optimizarii procesului de livrare/receptie marfa in companii.

Mai multe detalii

SICAP
Produsele si serviciile din Qmart pot fi achizitionate prin SICAP

Pret: 6 480,00 lei
*fara TVA 19%

Aplicatie software pentru optimizarea proceselor de livrare si receptie marfa in companii si centre logistice, crescand productivitatea prin planificarea dinamica a operatiunilor si monitorizarea acestora. Cronologistik este accesibila online, prin intermediul internetului, accesul diferitelor categorii de utilizatori fiind realizat in mod securizat cu user si parola.

Adresabilitate

  • Centre logistice
  • Productie industriala
  • Depozite
  • Magazii de marfa

Beneficii

Fara erori

Implicarea minima a personalului in procesarea comenzilor de livrare duce la eliminarea greselilor de natura umana cu impachetarea si livrarea.

Costuri mici cu livrarea

Reduce costurile asociate procesului de livrare marfa datorita lipsei unor diferente intre marfa comandata si cea receptionata, clientii nefiind nevoiti sa se planga de timpii prea lungi cu livrarea si, in consecinta, nu vor renunta la serviciile companiei.

Productivitate ridicata

Creste productivitatea prin planificarea dinamica a operatiunilor si monitorizarea acestora. Angajatii vor identifica cu usurinta comenzile ale caror livrari trebuie efectuate.

Monitorizare eficienta

Monitorizeaza mijloacele de transport marfa si timpii de incarcare pentru optimizarea modalitatilor de incarcare si transport.

Planificare in timp real

Permite planificarea si vizualizarea in timp real a operatiunilor de livrare marfa.

Sistem de raportare

Genereaza rapoarte de lucru ce permit eficientizarea operationala.

Caracteristici

Interfata WEB - Operarea aplicatiei se realizeaza prin intermediul unei suite de interfete Web:

- Interfata planificari ce permite introducerea informatiilor de planificare livrari: Saptamana de lucru, Client, Data incarcare, Ziua, Ora planificata de incarcare, Ora sosire, Ora planificata de finalizare, Ora iesire, Rampa, Status – Echipa – Ora, Comentarii, Client, Transportator, Numar masina, Vama, Categorie produse, Produs, Numar paleti, Cantitate, Note de livrare (avize expeditie), Responsabil
- Interfata poarta, ce cuprinde urmatoarele informatii: Numar masina, Furnizor/client, Data sosire, Ora sosire, Greutate sosire, Rampa, Data iesire, Ora iesire, Greutate iesire
- Interfata afisaj, ce permite vizualizarea informatiilor: Ora planificare incarcare, Ora planificare finalizare, Client, Categorie produse, Numar paleti, Cantitate, Numar masina, Rampa, Masina sosita.

Acces utilizatori - Utilizatorii au acces securizat cu user si parola si sunt grupati pe roluri:

- Administrator - persoane ce au acces full pe intreg site-ul si se ocupa si de administrarea modulelor ce stau la baza aplicatiei (Clienti, Categorie produse, Rampe, Intervale de lucru, Intervale de pauza, Statusuri echipe)
- Editor - persoane responsabile de livrari, care apar in tabelul de planificare si care au drept de vizualizare/editare/adaugare/stergere a datelor atat in interfata de planificari, cat si de poarta
- Echipa- persoane cu rol de vizualizare a datelor si de modificare a anumitor informatii printre care si status-ul unei planificari
- Poarta - persoane cu rol de vizualizare/editare/adaugare/stergere a datelor din interfata de poarta
- Viewer - persoane cu rol doar de vizualizare
Personalizare
- Structura informatiilor, rolurile si drepturile de acces pot fi modificate pentru a se adapta proceselor concrete din compania utilizatorului. Interfetele de proces si vizualizare permit urmarirea rapida a activitatilor si stadiului lor (statusul este clar marcat printr-un cod de culoare).
Flexibilitate
- Poate fi livrata ca licenta de instalare pe server sau ca serviciu in cloud, cu plata lunara in functie de numarul de conturi create.
Securitatea datelor
- Informatiile sunt pastrate pe un server securizat, iar accesul diferitelor categorii de utilizatori este realizat pe baza de user si parola.
DescriereCronologistik StandardCronologistik Advanced
Numar de utilizatori1010
Spatiu Hard Disk10 GB50 GB
Traficnelimitatnelimitat
Pret (contract min 12 luni)Incepand cu 120 Euro/ Luna*Incepand cu 169 Euro/ Luna*
Pret (contract min 24 luni)Incepand cu 89 Euro/ Luna*Incepand cu 129 Euro/ Luna*

* Servicii instalare si activare platforma - 150 Euro

* Servicii de modificare/ migrare plan tarifar - 70 Euro

Suport tehnic de utilizare (helpdesk)

50 Euro/luna - administrare aplicatie  pentru 2 ore/luna

70  Euro/luna - administrare aplicatie  pentru 4 ore/luna

90  Euro/luna - administrare aplicatie  pentru 6 ore/luna

Implementari aplicatie Cronologistik:

  • companie producatoare industria automotive Iasi

buy online at DealsPolo

Nu există nici un comentariu pentru moment.

Scrieţi un review

CronoLogistik - aplicatie de management livrari si receptie marfa

CronoLogistik - aplicatie de management livrari si receptie marfa

CronoLogistik este o aplicatie software destinata optimizarii procesului de livrare/receptie marfa in companii.

Scrieţi un review

Intrebari si raspunsuri

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si vei primi rapid raspunsul nostru!

Pune o intrebare

Nu este nevoie sa va inregistrati

(optional)
*(Este necesara pentru a fi notificat atunci când un răspuns este disponibil)

Istoric navigare