x

Contacteaza-ne!



Program: Luni - Vineri: 08:30 - 17:30

Te contactam noi?

Tot ce trebuie sa faci este sa completezi campurile de mai jos.

Nume:
Telefon (074-123-4567)*:


Vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre expertul nostru
Mentenanta IT si service (SLA) Mareste

Mentenanta IT si service (SLA)

Nou

Asiguram servicii de mentenanta IT si service in cadrul unui contract al carui SLA il stabilim impreuna in functie de criticitatea activitatilor din compania dumneavoastra. Garantam si ne asumam responsabilitatea furnizarii acestor servicii conform SLA-ului agreat in contract. Contactati-ne pentru a avea garantia serviciilor prompte si bine facute.

Mai multe detalii

SICAP
Produsele si serviciile din Qmart pot fi achizitionate prin SICAP

Echipa noastra asigura mententa echipamentelor IT si realizeaza service-ul conform Service Level Agreement (SLA) pentru mai bine de 35 de companii si institutii, printre care Delphi Diesel Systems, Antibiotice, Brikston, Rulmenti Barlad, Ecolab Romania sau BMT Aerospace.

Pentru a asigura zero intreruperi in activitatea dumneavoastra, realizam serviciile si in afara orelor dumneavoastra de program, in zilele de week-end sau sarbatori legale.

Lipsa interventiilor bine planificate si executate, precum si ineficienta gestionare a resurselor de service vor afecta activitatea de productie prin aparitia unor intreruperi neprogramate care vor scadea durata de viata a echipamentelor IT. Prin incheierea unui contract de mentenanta cu SLA, echipa noastra va asigura:

  • Service autorizat pentru echipamentele producatorilor Dell, HP si Lenovo 
  • Verificarea periodica a infrastructurii IT&C si inlaturarea defectelor aparute
  • Disponibilitate 24/7 si interventii prompte pentru remedierea defectiunilor
  • Preturi foarte bune pentru piesele de schimb si echipamente de backup pe perioada reparatiilor
  • Reducerea timpilor de nefunctionare a echipamentelor prin mentenanta preventiva
  • Prelungirea duratei de viata a echipamentelor IT&C din compania dumneavoastra
  • Reparatii in timpul agreat prin contractul de SLA, care reglementeaza termenele si calitatea serviciilor oferite
  • Servicii de mentenanta pentru intreaga infrastructura IT&C: rack-uri, retele de comunicatii, cablare structurata, sisteme de operare pentru servere, aplicatii software, servere Windows sau Linux, statii de lucru, laptopuri, notebook-uri, monitoare, imprimante, copiatoare, multifunctionale, UPS-uri, routere, switch-uri, calculatoare industriale etc.

MENTENANTA IT&C REALIZATA DE ECHIPA NOASTRA INCLUDE:

  • Audit de functionare
  • Depanarea echipamentelor nefunctionale sau cu functionalitate precara
  • Plan de mentenanta pentru o perioada stabilita
  • Efectuarea de revizii conform planului
  • Raport trimestrial de performanta
  • Raport anual de performanta 

Prin departamentul de SLA GO Zero intreruperi asiguram mentenanta si pentru sisteme de securitate electronica, de securitate la incendiu si echipamente de electroalimentare. Prin colaborarea cu echipa noastra aveti asigurata atat mentenanta echipamentelor IT, cat si mentenanta altor tipuri de sisteme instalate in cadrul companiei dumneavoastra.

PORTAL SERVICE QUARTZ MATRIX

Succesul nostru depinde de promptitudinea cu care tratam solicitarile, de calitatea serviciilor executate, precum si de buna comunicare cu dumneavoastra. Personalul nostru de suport IT preia solicitarile si programeaza echipele de interventie astfel incat serviciile sa fie executate in conformitate cu standardele agreate prin contractul de SLA. Monitorizam permanent toate activitatile de mentenanta si reparatii pentru a ne imbunatati performanta.

Pentru informatii cu privire la programarea serviciilor, disponibilitatea personalului, executia serviciilor sau solicitarea ofertelor de servicii:

Dispecerat service 24/7

Telefon: 0232 218 692

Mobil: 0728 218 692

Email: service@quartzmatrix.ro

ABONAMENTE MENTENANTA IT&C SI SERVICE (SLA)

Servicii Tip abonamentPLATINIUMGOLDSILVERBRONZE
     
Piese la schimbX   
Echipamente la schimbX   
Mentenanta preventivaXXX 
Interventii corectiveNelimitatNelimitat5% din nr. echipamentelorNu
Timp de raspuns2h4h4h8h
Timp de rezolvare4h8h24 h / BE48 h / BE
Suport remote si telefonicin 15 minutein 15 minutein 1 oracontra cost
Loc executie serviciiOn-siteOn-siteOn-siteOn-site

buy online at DealsPolo

Nu există nici un comentariu pentru moment.

Scrieţi un review

Mentenanta IT si service (SLA)

Mentenanta IT si service (SLA)

Asiguram servicii de mentenanta IT si service in cadrul unui contract al carui SLA il stabilim impreuna in functie de criticitatea activitatilor din compania dumneavoastra. Garantam si ne asumam responsabilitatea furnizarii acestor servicii conform SLA-ului agreat in contract. Contactati-ne pentru a avea garantia serviciilor prompte si bine facute.

Scrieţi un review

Intrebari si raspunsuri

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si vei primi rapid raspunsul nostru!

Pune o intrebare

Nu este nevoie sa va inregistrati

(optional)
*(Este necesara pentru a fi notificat atunci când un răspuns este disponibil)

Istoric navigare