x

Contacteaza-ne!



Program: Luni - Vineri: 08:30 - 17:30

Te contactam noi?

Tot ce trebuie sa faci este sa completezi campurile de mai jos.

Nume:
Telefon (074-123-4567)*:


Vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre expertul nostru

Office 365 Business Essentials

Nou

Pretul afisat  reprezinta abonamentul pentru 12 luni aferent unui singur utilizator. Pentru un numar mai mare de utilizatori, specificati in campul cantitate numarul dorit.

Mai multe detalii

SICAP
Produsele si serviciile din Qmart pot fi achizitionate prin SICAP

Pret: 290,40 lei
*fara TVA 19%

Lucrati de oriunde

Lucrati pe toate dispozitivele, pentru a crea, a edita si a partaja fisiere Word, PowerPoint, Excel si OneNote online. Oricand, oriunde.

Simplificati modul in care lucrati impreuna

Stocati, sincronizati si partajati fisierele online, astfel incat sa fie intotdeauna actualizate. In plus, puteti edita documente cu alte persoane, in timp real.

Configurare si gestionare simple

Cu ajutorul instructiunilor pas cu pas, puteti sa configurati cu usurinta utilizatorii si sa incepeti repede sa utilizati serviciile. Office 365 se ocupa de partea de lT pentru dvs.
  • Versiuni online de Office, inclusiv Word, Excel si PowerPoint
  • Stocarea si partajarea fisierelor cu 1 TB de spatiu de stocare/utilizator
  • E-mail de clasa business, calendar si persoane de contact, cu un inbox de 50 GB
  • Intalniri online nelimitate, mesagerie instant si conferinte video HD. Include Skype for Business App
  • Site intranet pentru echipele dvs., cu setari de securitate ce se pot particulariza
  • Retea sociala de corporatie, pentru a ajuta angajatii sa colaboreze intre departamente si locatii
  • Cautare si descoperire personalizate in Office 365 utilizand Office Graph

Office 365 Business Essentials include

Servicii online

E-mail si calendare

Utilizati e-mailul de clasa business printr-o experienta Outlook imbogatita si familiara, pe care o puteti accesa de pe desktop sau dintr-un browser web, cu Outlook Web App. Obtineti o cutie postala de 50 GB per utilizator si trimiteti atasari de pana la 25 MB.

Conferinte online

Gazduiti intalniri online audio si video utilizand partajarea ecranului cu un singur clic si conferintele video HD.

Mesagerie instant si conectivitate Skype

Conectati-va cu alti utilizatori Skype for Business prin mesaje instant, apeluri vocale sau apeluri video si informati alte persoane despre disponibilitatea dvs. prin intermediul starii online. Partajati prezenta, trimiteti mesaje instant si efectuati apeluri audio cu utilizatorii Skype.

Retea sociala de corporatie

Aplicatiile business si software-ul de colaborare Yammer permit angajatilor dvs. sa se conecteze cu persoanele potrivite, sa partajeze informatii intre echipe si sa organizeze proiecte, astfel incat acestea sa poata avansa mai rapid.

Stocarea si partajarea simpla a fisierelor

OneDrive pentru business furnizeaza 1 TB de spatiu de stocare fiecarui utilizator, pentru a-si putea accesa documentele de aproape oriunde. Partajati fisiere cu persoane din interiorul si din afara organizatiei, controlati cine poate sa vada si sa editeze fiecare fisier si sincronizati usor fisiere cu computere PC sau Mac si dispozitive.

Site-uri de echipa

Activati accesul si partajarea simplificata a documentelor cu un spatiu de stocare standard de 10 GB, plus 500 MB de spatiu de stocare per utilizator.
Office Online

Office Online

Creati si editati documente Word, OneNote, PowerPoint si Excel dintr-un browser.
Căutare și descoperire

Cautare si descoperire


Ramaneti informat. Cautati si descoperiti continut in Office 365, pe baza detaliilor personalizate. Office Delve este prima experienta sustinuta de Office Graph, o colectie de detalii sau semnale analizate derivate din comportamentul si relatiile fiecarui utilizator cu continutul, subiectele si persoanele de contact.

Toate planurile Office 365 pentru firme includ:

Fiabilitate

Fiabilitate

Fiti linistit stiind ca serviciile dvs. sunt disponibile, cu un acord privind nivelul serviciului (SLA) oferind un timp de functionare garantat de 99,9%, cu compensatii financiare.

Securitate

Datele dvs. va apartin. Noi le pastram in siguranta si va protejam confidentialitatea.
Administrare

Administrare

Implementati si gestionati Office 365 in firma dvs., fara sa fie nevoie de expertiza IT. Puteti sa adaugati si sa eliminati utilizatori in doar cateva minute.
La zi

La zi

Nu mai este nevoie sa platiti pentru upgrade-uri de versiune; actualizarile sunt incluse in abonament. Caracteristicile noi sunt puse la dispozitia clientilor Office 365 in mod regulat.
Integrare Active Directory

Integrare Active Directory

Gestionati acreditarile de utilizator si permisiunile. Sign-on unic si sincronizare cu Active Directory.

Asistență

Asistenta Microsoft furnizeaza raspunsuri telefonice si online, resurse introductive si conexiuni cu alti clienti Office 365, pentru instalare si remedieri rapide.

La zi

Acord privind nivelul serviciului cu timp de functionare garantat de 99,9%, sustinut financiar

Asistență IT

Asistenta web la nivel IT si asistenta telefonica non-stop pentru probleme critice

Integrare Active Directory

Integrare Active Directory, pentru a gestiona cu usurinta acreditarile de utilizator si permisiunile

Securitate

Securitate a datelor de calitate maxima

Servicii Configurare si implementare Office 365

Pachetul Implementare Office 365 BASIC este cel mai potrivit pentru tine daca:

  • ai o companie noua, aflata la inceput;
  • nu ai date existente care trebuie migrate de pe un server actual de email;
  • ai nevoie de servicii de baza pentru a incepe rapid sa folosesti solutia ta Office 365.

 Pachetul Implementare Office 365 STANDARD este cel mai potrivit pentru tine daca:

  • ai date care trebuie migrate in platforma Office 365;
  • serverul de email pe care l-ai folosit pana acum este unul de tip Exchange.

 Pachetul Implementare Office 365 ADVANCED este cel mai potrivit pentru tine daca:

  • ai date care trebuie migrate in platforma Office 365;
  • serverul de email pe care l-ai folosit pana acum este unul de tip POP sau IMAP;
  • te intereseaza configurarea completa a solutiei Office 365, atat pentru PC-uri, cat si pentru dispozitivele mobile (smartphone sau tableta) ale angajatilor tai.

Pachete Servicii Configurare si implementare Office 365

 

BASIC

STANDARD

ADVANCED

Configurarea serviciului de email

Iti setam si pregatim domeniul de email pentru platforma Office 365 si cream lista de utilizatori din cadrul companiei tale, iar pentru fiecare setam datele aferente (nume, telefon, departament etc.) [maxim trei domenii de email].

Folder de contacte comune

Realizam un folder cu contactele comune la nivelul intregii tale companii. Fiecare utilizator va avea astfel acces la datele de contact ale persoanelor importante pentru intreaga companie.

Configurarea calendarelor comune

Setam calendarele comune pentru ca angajatii tai sa poata verifica programul colegilor lor si sa-si poata planifica activitatea in consecinta.

Setarea grupurilor de email

Iti setam grupurile de email necesare pentru ca angajatii tai sa poata comunica mai usor si mai rapid intre ei.

Setarea aplicatiei Skype for Business (Lync)

Realizam configuratiile necesare pentru utilizarea aplicatiei Skype for Business (Lync). In termeni tehnici este vorba despre adaugarea in DNS a setarilor aplicatiei Skype for Business (Lync).

Configurarea unui portal SharePoint

Pregatim pentru angajatii tai un portal intern de companie. Practic, vorbim despre un portal pentru partajarea de documente interne si organizarea lor in librarii de documente. Fiecare angajat va putea gasi rapid documentele de care nevoie si va putea colabora cu colegii sai pe un document.

Migrarea datelor existente pe un server de email in Office 365

Ne referim la migrarea datelor angajatilor tai in noua platforma Office 365, iar aici sunt doua situatii posibile:

  • de pe un server Exchange: putem migra email-uri, contacte, calendare si task-uri;
  • de pe un server POP sau IMAP: din motive tehnice putem migra numai email-urile.

 

Importarea datelor (email-uri, calendare, contacte) din Outlook in Office 365

  • Vorbim despre importarea datelor angajatilor tai (email-uri, calendare, contacte) din aplicatia Outlook in platforma Office 365. Acest pas se aplica doar in situatia unor servere de email POP sau IMAP, in cazul unor servere Exchange nefiind nevoie de aceasta interventie.
  • Configurarea aplicatiei Outlook pentru Office 365.

 

 

Setam conturile de email ale angajatilor tai in aplicatia Outlook.

  • Configurarea dispozitivelor mobile (smatphone sau tableta)
  • Setam dispozitivele angajatilor tai astfel incat acestia vor ramane mereu in contact si vor putea accesa fisierele de care au nevoie, de oriunde – PC, smartphone sau tableta.

 

 

Suport post-implementare (4 ore)

Suntem alaturi de tine si de angajatii tai pentru a-i ajuta sa foloseasca si sa profite la maxim de solutia Office 365.

Sincronizare Active Directory in cloud (DirSync)

In urma acestui pas, angajatii tai nu vor mai avea nevoie decat de o singura parola, atat pentru a se conecta la calculator, cat si pentru a accesa platforma Office 365*.

 

 

*Serviciul de sincronizare Active Directory in cloud (DirSync)este inclus in pachetul Office 365 – Full Setup incepand de la 25 de utilizatori in sus.

 

buy online at DealsPolo

Nu există nici un comentariu pentru moment.

Scrieţi un review

Office 365 Business Essentials

Office 365 Business Essentials

Pretul afisat  reprezinta abonamentul pentru 12 luni aferent unui singur utilizator. Pentru un numar mai mare de utilizatori, specificati in campul cantitate numarul dorit.

Scrieţi un review

Intrebari si raspunsuri

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si vei primi rapid raspunsul nostru!

Pune o intrebare

Nu este nevoie sa va inregistrati

(optional)
*(Este necesara pentru a fi notificat atunci când un răspuns este disponibil)

Istoric navigare