x

Contacteaza-ne!



Program: Luni - Vineri: 08:30 - 17:30

Te contactam noi?

Tot ce trebuie sa faci este sa completezi campurile de mai jos.

Nume:
Telefon (074-123-4567)*:


Vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre expertul nostru
OnDOCS – aplicatie pentru managementul documentelor Mareste

onDOCS – aplicatie pentru managementul documentelor

Nou

onDOCS este o aplicatie pentru managementul documentelor ce asigura cresterea eficientei angajatilor si elimina utilizarea hartiei. Aplicatia genereaza rapoarte sub forma de grafice despre documente.

Pretul este pentru 1/2 utilizatori pe luna.

Mai multe detalii

SICAP
Produsele si serviciile din Qmart pot fi achizitionate prin SICAP
Transport unic – 12 RON (TVA inclus)

Pret: 13,50 lei
*fara TVA 19%

onDOCS transforma documentele in informatii disponibile la un click distanta si le pune la dispozitia oricui. Aplicatia gestioneaza cu usurinta contracte, facturi, oferte, procese verba, fotografii etc. Este solutia ideala pentru a manageria documentele, de la cele clasice din birouri pana la cele scanate.

Puteti solicita ACCES DEMO: https://www.norsit.ro/solutii/Saas/onDOCS

La cerere se poate adauga.

  • spatiu de stocare: 2 € lunar pentru fiecare 1 GB in plus
  • utilizatori: 5 € lunar pentru fiecare utilizator in plus (include 1 GB spatiu suplimentar)

Managementul inregistrarilor

Aplicatia identifica imediat documentele, economisind timp. onDOCS dispune de urmatoarele functii:

  • cautare dupa o expresie de cuvinte
  • directionare automata
  • auto-indexare

Scalabilitatea aplicatiei

onDOCS se pliaza exact pe nevoile dvs de business si va ajuta sa evoluati si sa oferiti servicii mai de calitate. Aplicatia va vine in ajutor cu:

  • un flux continuu al documentelor
  • o vizualizare a statusului fiecarei etape de aprobare prin care trebuie sa treaca fiecare document in parte
  • arhivarea documentelor

Accesul la informatii

Aplicatia va permite sa accesati rapid si usor informatiile din cadrul companiei dvs. Cu onDOCS nu economisiti doar timp, ci si spatiu, pentru ca nu mai trebuie sa gasiti un loc pentru a depozita documentele.

Controlul proceselor

Aveti control total asupra documentelor. Puteti genera grafice pentru a masura business-ul dvs si gestiona cu usurinta tot ceea ce stocheaza aplicatia.

CARACTERISTICI onDOCS:

  • 1/2 utilizatori
  • Spatiu hard-disk: 2 GB
  • Trafic nelimitat
  • 3 roluri disponibile (Admin, User, Guest)
  • Blocare documente neconforme standardelor impuse
  • Alocare spatiu stocare pentru fiecare utilizator
  • Generare de rapoarte despre documente, sub forma de grafice

Scrieţi un review

onDOCS – aplicatie pentru managementul documentelor

onDOCS – aplicatie pentru managementul documentelor

onDOCS este o aplicatie pentru managementul documentelor ce asigura cresterea eficientei angajatilor si elimina utilizarea hartiei. Aplicatia genereaza rapoarte sub forma de grafice despre documente.

Pretul este pentru 1/2 utilizatori pe luna.

Scrieţi un review

Intrebari si raspunsuri

Ai nelamuriri?

Pune o intrebare si vei primi rapid raspunsul nostru!

Pune o intrebare

Nu este nevoie sa va inregistrati

(optional)
*(Este necesara pentru a fi notificat atunci când un răspuns este disponibil)

Istoric navigare