x

Contacteaza-ne!



Program: Luni - Vineri: 08:30 - 17:30

Te contactam noi?

Tot ce trebuie sa faci este sa completezi campurile de mai jos.

Nume:
Telefon (074-123-4567)*:


Vei fi contactat in cel mai scurt timp de catre expertul nostru

REGULAMENT CAMPANIE - „Creați-vă cont și primiți reducere în valoare de 1% la toate comenzile

qmart.ro este proprietatea S.C. Quartz Matrix S.R.L. inregistrata la registrul comertului cu RO 5150840 si J22/30/1994, capital social 580.000 lei, cu sediul social la adresa B-dul Carol I, nr. 5, etaj 1, cod postal 700506, Iasi, jud. Iasi si sediu de lucru la adresa Bd. Carol I nr. 5, Cod 700506, Iasi, Jud. Iasi.

1. Declinarea responsabilitatii

S.C. Quartz Matrix S.R.L. prin site-ul qmart.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in magazinul virtual, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia Societatii de catre reprezentantii fiecarei marci. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor sau a design-ului de catre producatori.

SC Quartz Matrix SRL nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori. Va rugam sa verificati corectitudinea specificatiilor pe site-ul producatorului produsului dorit.

Valoarea maxima a obligatiilor Societatii fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Societate de la clientul respectiv.

2. Garantiile produselor

Produsele cumparate prin intermediul site-ului qmart.ro beneficieaza de garantia obisnuita a fiecarui produs in parte. Astfel, fiecare produs va fi insotit de certificatul de garantie. In lipsa unui astfel de document sau specificatie expres se vor aplica prevederile legale in materie, in functie de produs.

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei . Stergerea seriei (serial number S/N) partiala sau totala de pe produse sau cazurile prevazute in certificate sau lege, duce la pierderea garantiei.

3. Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului qmart.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul qmart.ro va fi considerat o tentativa de fraudare a site-ului qmart.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

4. Litigii

Orice litigiu aparut intre Clienti si Societate va fi rezolvat prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata competente de la sediul Societatii.

Intre parti se aplica legislatia in materia contractelor la distanta si a comertului online.

5. Disponibilitatea si pretul produselor

Ofertele si produsele prezentate pe site-ul www.qmart.ro sunt disponibile in limita stocului furnizorului/partenerilor, iar preturile pot fi modificate fara o comunicare prealabila.

Dupa preluarea unei comenzi in modulul online, prin intermediul site-ului, comanda va fi confirmata de Societate si vor fi comunicate expres disponibilitatea produsului, termenul de livrare si costurile de livrare. Orice relatie comerciala poate fi considerata ca valabil incheiata abia dupa confirmarea comenzii si a conditiilor de livrare si plata.

Accesul in vederea efectuarii unei comenzi ii este permis oricarui Cumparator.
Pentru motive justificate Societatea isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului in vederea efectuarii unei comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii clientului pe site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Societatea. In oricare dintre aceste cazuri, clientul se poate adresa la adresa de email indicata, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

Prin lansarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Societatea isi deruleaza operatiunile pe site.

SC QUARTZ MATRIX SRL nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata de catre Societate ca avand valoarea unui contract.

Preturile afisate vor fi considerate cu/fara TVA 19%.

Preturile afisate sunt fara consturile de livrare care se vor adauga in functie de modalitatea de livrare convenita de parti.

Termenele de livrare variaza de obicei intre 2 si 45 zile lucratoare, in functie de disponibilitatea, locatia produselor si de adresa dumneavoastra.

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

Voucherele, promotiile si alte modalitati de fidelizare nu sunt transferabile si nu pot fi cumulate.

In cazul achitarii produselor in avans, dupa inregistrarea cu succes a comenzii, in cazul in care produsele comandate nu sunt disponibile, iar plata a fost finalizata, banii vor fi returnati integral cumparatorului.

6. Returnarea produselor

Conform O.U.G. 34/2014 consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

SC Quartz Matrix S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport daca livrarea s-a facut prin alte metode decat cea standard oferita de SC Quartz Matrix SRL.

Astfel, Consumatorul va putea solicita returnarea produsului, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. S.C. Quartz Matrix  S.R.L. va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori se va face in cel mult 14 de zile de la retur.

Cererea de returnare a produsului de face prin intermediul site-ului qmart.ro – din contul consumatorului. Produsul se returneaza obligatoriu impreuna cu factura in original si certificatul de garantie in original.

Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
  • Produsele nu au voie sa fie folosite;
  • Starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte
  • In cazul tuturor materialelor perisabile / consumabile, folosirea lor (pana si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor
  • In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, S.C. Quartz Matrix S.R.L. are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Aceste dispozitii se aplica conf O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Conform Art. 12/ O.U.G. 34/2014 exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorilor persoane fizice.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Conforma art. 16 OUG 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

- contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

- furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

- furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;

- furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

- furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

- furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

- furnizarea de bauturi alcoolice al caror pret a fost convenit in momentul incheierii Contractului, a caror livrare nu poate fi efectuata inainte de 30 (treizeci) de zile si a caror valoare reala depinde de fluctuatiile de pe piata pe care Vanzatorul nu le poate controla;

- contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

- furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

-   furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu exceptia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

-   furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

7. Legislatie DEEE-uri

Extrase din prevederile OUG 5/16.04.2015 referitoare la DEEE-uri, publicata in Monitorul Oficial in data de 16.04.2015:

Art. 11:

(1) La furnizarea unui produs nou, la solicitarea cumparatorului, distribuitorii sunt obligati sa preia DEEE in sistem „unul la unul“, in mod gratuit, in aceleasi conditii precum cele de livrare a produsului nou, daca echipamentul este de tip echivalent si a indeplinit aceleaşi functii ca echipamentul nou furnizat si sa informeze cumparatorul despre aceasta posibilitate inainte de achizitionarea produsului.”

Art 34:

(1) Producatorii si distribuitorii sunt obligati sa informeze cumparatorii in momentul vanzarii de EEE cu privire la costurile colectarii, tratarii si eliminarii in conditii de protectie a mediului, prin evidentierea separata a acestor costuri.

Art 37:

Pentru stabilirea fara echivoc a datei la care EEE a fost introdus pe piata, producatorii sunt obligati sa aplice un marcaj care specifica faptul ca acesta a fost introdus pe piata dupa data de 31 decembrie 2006; in acest sens trebuie respectat standardul european EN 50419, respectiv standardul roman SREN nr. 50419:2006. Inregistrare, informare si raportare.

Echipamentele introduse pe piata dupa 31.12.2006 au aplicate (pe produs, instructiuni de folosire sau ambalaj) marcajul: "simbol pubela taiata"!

 

De asemenea, cumparatorii pot apela la unul din punctele de colectare.

Orice produs ce prezinta simbolul:

 

 (pe ambalaj, instructiuni de utilizare sau pe produs) face obiectul unei colectari separate si nu trebuie eliminat sub forma de deseu municipal nesortat.

 8. Livrarea produselor

Livrarea produselor se face din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de livrare, stocuri, preturi ) si/sau din momentul in care a fost facuta plata - in caz de plata anticipata (Ordin de plata, etc.).

Toate produsele sunt insotite de certificat de garantie. Factura fiscala se va emite pe suport de hartie.

Transferul dreptului de proprietate asupra produsului se va transfera catre Cumparator dupa efectuarea platii.

9. Modalitati de plata

Plata comenzii se face:

- Pe baza de factura proforma cu ordin de plata la 3 zile.

Pentru plata cu OP se va utiliza cont IBAN:  RO02BRDE240SV08366172400, Banca BRD Iasi.

- Plata ramburs la curier la livrarea produsului.

In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.

S.C Quartz Matrix S.R.L.

10. Informatii despre drepturile de autor de proprietate intelectuala

Toate materialele (text si imagini) de pe site-ul www.qmart.ro sunt drepturi de autor de proprietate intelectuala. Toate drepturile de utilizare sunt detinute si controlate de catre SC Quartz Matrix S.R.L. 

Pentru orice incalcare a drepturilor de autor va rugam sa ne scrieti pe: comenzi@qmart.ro

11. Conciliere

Daca intampinati probleme cu o comanda, va rugam sa ne contactati la comenzi@qmart.ro, telefon 0725.117.066.